31 nowoczesnych form reklamy - Biliński Sławomir

31 nowoczesnych form reklamy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Biliński Sławomir

Wydawnictwo: Infor
ISBN: 9788377160350
EAN: 9788377160350
Format: 235 x 165 x 5
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
31.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W opracowaniu zwracamy uwagę na prawidłowe dokumentowanie i ewidencjonowanie wydatków na reklamę. Przedsiębiorcy powinni również brać pod uwagę prawne ograniczenia, jakim podlega reklama.
Celem tego opracowania, poza przypomnieniem, jak należy rozliczyć reklamę, jest wskazanie, na co zwrócić uwagę, prowadząc działania marketingowe.

Książka "31 nowoczesnych form reklamy"
Biliński Sławomir