ONEPRESS
Sortuj według:
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań

Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań

4.00

Autor: Jerry R. Wilson

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 9788324616497
Kategoria: Pozostałe
Twój osobisty regulamin pracyPrzede wszystkim stosuj nowoczesne technikiNastępnie zdobywaj klientów niewielkim kosztemI wreszcie, opracuj jasną wizję sukcesuReguły -- strona po stronieArcymistrz zdobywania nowych zleceń Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy,...
Cena
30.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II  zaktualizowane

Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

4.00

Autor: Moi Ali

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 9788324618729
Kategoria: Pozostałe
Sztab doradców ds. marketingu i PR:wyjaśni Ci pojęcia związane z marketingiem i public relationsopracuje strategię marketingową i dobierze odpowiednie media oraz formy reklamyprzedstawi zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PRprzeprowadzi badania marketingowepomoże Ci w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu markinauczy Cię, jak...
Cena
45.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Filozofia. Na czym stoi świat

Filozofia. Na czym stoi świat

4.00

Autor: James Mannion

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 9788324613472
Kategoria: Pozostałe
A Kartezjusz powiedział... Uważasz, że świat nie może być taki prosty, jak się z pozoru wydaje i wciąż doszukujesz się głębi? Nieobce Ci chwile filozoficznej zadumy i artykułowanie własnych mądrości? Poznaj swoich wielkich poprzedników i ich przełomowe teorie! Czym właściwie jest czas? Jaki człowiek jest z natury? A natura -- jaki wpływ ma na...
Cena
30.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Jak zbudować silną markę od podstaw

Jak zbudować silną markę od podstaw

4.00

Autor: Jacek Kall

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 8324602992
Kategoria: Pozostałe
Jak zaistnieć w umysłach klientów? Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli...
Cena
34.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Biznes w praktyce. Szef w roli coacha. Jak coaching

Biznes w praktyce. Szef w roli coacha. Jak coaching "on the job" pomaga pracownikom w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań

Z menedżera w coacha. Myślą przewodnią tej książki jest przekonanie, że podstawowym zadaniem coachingu on the job jest pomoc podopiecznemu w zrealizowaniu celu, ktoacute;ry sam sobie wyznaczył. Głęboko wierzymy, że nasi pracownicy mają lepszą od nas, szefoacute;w, intuicję co do tego, co powinni w sobie zmienić i nad czym pracować. Rolą coacha jest...
Cena
41.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Biznes w praktyce. Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe

Biznes w praktyce. Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe

4.00

Autor: Robert Zych

Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328312630
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Ręce, głowa i serce sprzedawcy. "Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać" - tak moacute;wi wielu z nas. Często także ci, ktoacute;rzy z oferowania innym produktoacute;w czy usług uczynili sposoacute;b na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że...
Cena
36.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Strona: 1 2 3 4 5 6 7 8 - 98 - Do góry