PHILIP KOTLER
Sortuj według:
Zarządzanie marką w segmencie B2B

Zarządzanie marką w segmencie B2B

4.00

Autor: Philip Kotler

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301152383
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B. Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą...
Cena
54.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
EBOOK Moje przygody z marketingiem

EBOOK Moje przygody z marketingiem

4.00

Autor: Philip Kotler

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380873032
Kategoria: Pozostałe
Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych...
Cena
39.90zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Marketing Management

Marketing Management

The new edition of this classic, worldwide bestseller by Philip Kotler highlights the most recent developments in technological and global marketing whilst building on the fundamental strengths of previous editions.NEW - An emphasis on these 4 themes is woven throughout the text - Customer Relationship Management, Internet/Technology Revolution,...
Cena
318.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Marketing 3.0

EBOOK Marketing 3.0

4.00

Autor: Philip Kotler

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377463901
Kategoria: Pozostałe
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty,...
Cena
34.90zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Marketing 3.0

EBOOK Marketing 3.0

4.00

Autor: Philip Kotler

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377461877
Kategoria: Pozostałe
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty,...
Cena
39.90zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Dobro popłaca!

EBOOK Dobro popłaca!

4.00

Autor: Philip Kotler

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377464441
Kategoria: Pozostałe
Ludzi łączących działalność charytatywną i komercyjną przedstawia się często bądź to jako oportunistów, którzy cynicznie wykorzystują potencjał działalności non profit, bądź jako kierujących się wizją przedsiębiorców społecznych, upatrujących w działalności handlowej zła koniecznego i środka na drodze do tworzenia lepszego świata. Dobro popłaca! to...
Cena
49.90zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 2 Do góry