PHILIP KOTLER
Sortuj według:
Zarządzanie marką w segmencie B2B

Zarządzanie marką w segmencie B2B

4.00

Autor: Philip Kotler

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301152383
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B. Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą...
Cena
54.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing Management

Marketing Management

The new edition of this classic, worldwide bestseller by Philip Kotler highlights the most recent developments in technological and global marketing whilst building on the fundamental strengths of previous editions.NEW - An emphasis on these 4 themes is woven throughout the text - Customer Relationship Management, Internet/Technology Revolution,...
Cena
318.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Marketing 4.0

EBOOK Marketing 4.0

4.00

Autor: Philip Kotler

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380871915
Kategoria: Pozostałe
Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.W...
Cena
39.90zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Moje przygody z marketingiem

EBOOK Moje przygody z marketingiem

4.00

Autor: Philip Kotler

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380873032
Kategoria: Pozostałe
Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych...
Cena
39.90zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Marketing 3.0

EBOOK Marketing 3.0

4.00

Autor: Philip Kotler

Wydawnictwo: Wiley
ISBN: 9780470609798
Kategoria: Pozostałe
From Products to Customers to the Human SpiritUnderstand the next level of marketingThe new model for marketing-Marketing 3.0-treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are. Customers, in turn, are choosing companies and products that satisfy deeper needs for participation, creativity,...
Cena
116.95zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Marketing 3.0

EBOOK Marketing 3.0

4.00

Autor: Philip Kotler

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377463901
Kategoria: Pozostałe
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty,...
Cena
34.90zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 2 Do góry