MARTYNA ZASTROŻNA
Sortuj według:
Google Analytics dla marketingowców

Google Analytics dla marketingowców

4.00

Autor: Martyna Zastrożna

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324681006
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy? W świecie tradycyjnego, offline'owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych odbiorców. W końcu kampania reklamowa nie...
Cena
28.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 3 księgarń!
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II

4.00

Autor: Martyna Zastrożna

Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328315877
Kategoria: Ebooki
/ Informatyka
/ Biznes IT
Humanista w świecie liczb „Słowa, słowa, słowa” — powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, liczby” — odpowiedziałby na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. Byłaby to prawda, ponieważ to interesujące narzędzie...
Cena
31.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych

4.00

Autor: Martyna Zastrożna

Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328307964
Kategoria: Ebooki
/ Informatyka
/ Biznes IT
Czy wiesz, jak myślą Twoi klienci? Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, odpalić modem i poczekać, aż się połączy. Dziś wystarczy sięgnąć do kieszeni i odblokować smartfon... Mobilna rewolucja każdego z nas czyni ekspertem w...
Cena
31.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Google Analytics dla marketingowców

Google Analytics dla marketingowców

4.00

Autor: Martyna Zastrożna

Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324687657
Kategoria: Ebooki
/ Informatyka
/ Biznes IT
Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy? W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych...
Cena
31.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Google Analytics dla marketingowców

Google Analytics dla marketingowców

4.00

Autor: Martyna Zastrożna

Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324687633
Kategoria: Ebooki
/ Informatyka
/ Biznes IT
Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy? W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych...
Cena
31.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Google Analytics dla marketingowców

Google Analytics dla marketingowców

4.00

Autor: Martyna Zastrożna

Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324687640
Kategoria: Ebooki
/ Informatyka
/ Biznes IT
Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy? W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych...
Cena
31.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 Do góry