KOTLER PHILIP
Sortuj według:
Marketing

Marketing

4.00

Autor: Kotler Philip

Wydawnictwo: Rebis
ISBN: 9788375109337
Kategoria: Pozostałe
Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu.Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych...
Cena
75.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing

Marketing

4.00

Autor: Kotler Philip

Wydawnictwo: Rebis
ISBN: 9788375106169
Kategoria: Pozostałe
Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu.Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych...
Cena
103.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Moje przygody z marketingiem

Moje przygody z marketingiem

4.00

Autor: Kotler Philip

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380870642
Kategoria: Pozostałe
Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych...
Cena
35.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Twarzą w twarz z kapitalizmem

Twarzą w twarz z kapitalizmem

4.00

Autor: Kotler Philip

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380870031
Kategoria: Pozostałe
Gwałtowne załamanie rynków finansowych, które dało początek wielkiej recesji, obnażyło grzechy sektora finansowego i ujawniło niebezpieczeństwo związane z bańkami spekulacyjnymi. Jednakże późniejsze wydarzenia pokazały coś więcej: strukturalną słabość systemu tak wielką, że może zagrozić kondycji ekonomicznej naszego kraju i dobrobytowi...
Cena
47.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Marketing

Marketing

4.00

Autor: Kotler Philip

Wydawnictwo: REBIS
ISBN: 9788373015326
Kategoria: Pozostałe
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin czy AT&T....
Cena
85.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 Do góry