DOMINIKA MAISON
Sortuj według:
Polak w świecie finansów

Polak w świecie finansów

4.00

Autor: Dominika Maison

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301171674
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
W rozmowach z ekonomistami często można usłyszeć, że wyjaśnienia różnic w zachowaniach konsumpcyjnych ludzi należy szukać w ich sytuacji materialnej: kto ma więcej pieniędzy, ten więcej wydaje, kupuje droższe produkty, ma więcej oszczędności. Ta z pozoru prosta relacja jest prawdziwa, gdy patrzymy na nią z perspektywy makro i obserwowanych...
Cena
38.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Polak w świecie finansów

Polak w świecie finansów

4.00

Autor: Dominika Maison

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301172220
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Od czego zależą nasze finansowe decyzje? Czy dwie osoby dysponujące zbliżonymi dochodami w podobny sposób wydają pieniądze? Co skłania ludzi do gromadzenia oszczędności lub kupowania drogich produktów? Co wpływa na nasz stosunek do funduszy inwestycyjnych, towarzystw emerytalnych czy domów maklerskich? W książce "Polak w świecie finansów" Dominika...
Cena
38.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Jakościowe metody badań marketingowych

Jakościowe metody badań marketingowych

4.00

Autor: Dominika Maison

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301164249
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych,...
Cena
34.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
EBOOK Polak w świecie finansów

EBOOK Polak w świecie finansów

4.00

Autor: Dominika Maison

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301193775
Kategoria: Pozostałe
„W rozmowach z ekonomistami często można usłyszeć, że wyjaśnienia różnic w zachowaniach konsumpcyjnych ludzi należy szukać w ich sytuacji materialnej: kto ma więcej pieniędzy, ten więcej wydaje, kupuje droższe produkty, ma więcej oszczędności. Ta z pozoru prosta relacja jest prawdziwa, gdy patrzymy na nią z perspektywy makro i obserwowanych...
Cena
73.75zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 Do góry