Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka

Home Kontakt Strona główna Książki Program Partnerski


BEATA KOLNY, MICHAŁ KUCIA, AGATA STOLECKA
Sortuj według:
Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook

Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook

4.00

Autor: Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka

Wydawnictwo: ebookpoint
ISBN: 9788324643561
Kategoria: Pozostałe
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat...
Cena
25.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat...
Cena
27.90zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 Do góry